یکی از تاثیرگذارترین زمینه در روحیات انسان تزئینات موجود در منزل می باشد. که هر کس از نظر خود می تواند یک تعریف جداگانه ای برای آن داشته باشد. ولی خب با توجه به پیشرفت انسان در علوم از قبیل هنز و درک بصری از اجسام پیرامون خود می توان تزئینات منزل نیز را با قواعد فنی آن را انجام داد.

تزئینات منزل را چگونه انجام دهیم

 

اما خب بالاخره سلیقه نقش مهمی در این زمنیه داره. من خودم نمای سنتی ایرانی را خیلی دوست دارم. مثل پنجره های مشبک کاری شده که در خونه های قدیمی در کاشان بسیار یافت می شه. علت را هم در انرژی داشتن نقوش و رنگ ها می دانم. اینکه رنگ ها توسط نور خورشید تلالو می یابند و باعث آرامش ذهن افراد در خانه می شود.

نور در منزل نقش مهمی داره. مخصوصا اگر بشه از نور خورشید یا نور طبیعی استفاده کرد که خیلی بهینه هست. همچنین باعث صرفه جویی در مصرف برق خانه خواهد شد. اما نقش مهم دیگر نور را می توان به زینت بخشیدن به خانه و نمای خاص را با آن ایجاد کرد.

من نه نور سفید سفید را می پسندم نه نوری که رنگ های چیغ به کار گرفته شده باشه مثل قرمز. البته اگر موضعی یعنی قسمتی از زیر تاقچه یا موارد دیگه به صورت کم باشه شاید زیبا بشه.  ولی رنگ نور خورشید را خیلی زیبا می بینم.

 

در سایت دیجیکالا یک استند گلدان بسیار زیبا دیدم که میشه برای تزئین اتاق استفاده کرد. می تونید برای خرید موارد زینتی به سایت دیجیکالا یک سری بزنید.

استفاده از گل و گیاه برای تزئین خانه خیلی خوب هست. که باعث تلطیف روحیه افراد خانه میشه. سرسبزی خانه باعث نشاط خواهد شد. سعی کنید گل و گیاه ارتباط برقرار کنید تا روحیه خودتون نرم و سرزنده باشه.

 

مشاهده لوازم تزئینات خانه در سایت دیجیکالا

 

از اینکه نظرات شما را بخونم خوشحال میشم.